Tidsbanken forbedres kontinuerlig â hver uke lanseres nye funksjoner, optimaliseringer og feilrettinger som skal gjĂžre arbeidshverdagen din enklere og mer effektiv. Her er hĂžydepunktene fra uke 22:
BudsjettverktÞy er optimalisert for bedre ytelse og stabilitet, slik at store kunder unngÄr "timeout" ved arbeid med store datamengder.
Time- og varegodkjenner har blitt forbedret for Ă„ kunne gi raskere lastetider og en bedre total brukeropplevelse.
Aktivitetskort, her hadde mertidsvalget forsvunnet nÄr aktivitetskortet ble oppdatert. Dette er pÄ plass igjen slik at man kan velge hva som skal skje med mertiden ogsÄ ved stempling via aktivitetskortet.
Ansattpanelet Tidssoneproblemer som pÄvirket brukere i andre tidssoner enn Norge er nÄ lÞst. Plan fÞlger nÄ UTC+1, i trÄd med timelisten.
Plan En feil er rettet som tidligere gjorde at vakter som ble flyttet eller byttet fortsatt var koblet til en turnus, noe som kunne fĂžre til problemer dersom turnusen ble endret i etterkant.
Vi har hatt ekstra fokus pĂ„ overtid den siste tiden, med mĂ„l om Ă„ hjelpe kundene vĂ„re til bedre kontroll og etterlevelse. I den forbindelse har vi gĂ„tt gjennom lovverket som regulerer overtid, utforsket flere relevante tariffavtaler og sett nĂŠrmere pĂ„ interne avtaler som kan inngĂ„s i ulike virksomheter. Dersom du kontakter oss â for eksempel via support â kan det hende vi stiller noen ekstra spĂžrsmĂ„l knyttet til overtid. Vi prĂžver Ă„ vĂŠre litt ekstra nysgerrige, mĂ„let er Ă„ gi deg enda bedre rĂ„dgivning og stĂžtte.
Har du spĂžrsmĂ„l? Ikke nĂžl med Ă„ ta kontakt â vi hjelper deg gjerne!