Nå lanserer vi en ny funksjon i prosjektmodulen som hjelper deg med å opprette nye prosjekter på en mer strukturert og effektiv måte. Du kan opprette nye prosjekter fra bunnen av, eller gjenbruke data fra eksisterende prosjekt.
Veiviseren gir deg tydelig veiledning i hvert steg, slik at du både sparer tid og får høyere kvalitet fra start av.
🔍 Høydepunkter
- Enkel veiledning gjennom alle steg i opprettelsen av nytt prosjekt
- Opprett nye prosjekter fra bunnen av eller basert på eksisterende prosjekter
- Opprett jobber samtidig som du oppretter prosjektet
- Ta med ønsket informasjon som jobber, aktiviteter, sjekklister, beskrivelser eller andre prosjektdetaljer
- Plasser jobber i riktig arbeidsflyt og prosess-steg allerede i opprettelsen
Enkelt å gjøre justeringer og kvalitetssikre underveis før opprettelse. Veiviseren gir deg fleksibilitet, uten å miste oversikten.
🧭 Hvorfor er dette viktig?
Med den nye veiviseren for opprettelse av prosjekter har vi samlet alle stegene som må gjennomføres for å få et komplett prosjekt med korrekt informasjon. Tidligere har du enten måtte opprette et tomt prosjekt og legge til all informasjon selv, eller kopiere et eksisterende prosjekt uten mulighet til å velge hva du ville ha med.
Veiviseren gir deg:
Raskere opprettelse:
Med veiviseren oppretter du enkelt et komplett prosjekt med tilhørende jobber
Bedre kvalitet:
Du får en fullverdig struktur på prosjektet, og unngår å glemme viktig informasjon
Gjenbruk:
Har du et tidligere prosjekt med informasjon du vil gjenbruke, kan du bruke det som utgangspunkt og tilpasse etter behov. Med dette kan enda flere kunder ta i bruk den nye prosjektmodulen.
Mindre feil og mer kontroll:
Tydelige steg og oversiktlig oppsett gjør det enklere å gjøre ting riktig fra starten av.
⚙ Kom i gang
-
Gå til prosjektlisten og velg «Nytt prosjekt»
-
Velg om du vil opprette prosjektet helt fra bunnen av eller basert på et eksisterende prosjekt
-
Legg inn obligatorisk informasjon, og la veiviseren ta deg gjennom resten av stegene
👉Du finner mer informasjon her!
👤 Hvem har tilgang?
- Alle som har kontrakt på prosjektmodulen i Tidsbanken.
- For å få tilgang til ny opprettelse av prosjekt og veiviser må du benytte ny prosjektmodul.
- Uavhengig av brukernivå i Tidsbanken må du ha administrativ tilgang til å opprette prosjekter.