Ny funksjonalitet

💫Forenklet opprettelse av prosjekter og tilhørende jobber

Effektiviser prosjektopprettelsen med vår nye veiviser! Spar tid, reduser feil og gjenbruk eksisterende data for en strukturert og kvalitetsrik start.

Nå lanserer vi en ny funksjon i prosjektmodulen som hjelper deg med å opprette nye prosjekter på en mer strukturert og effektiv måte. Du kan opprette nye prosjekter fra bunnen av, eller gjenbruke data fra eksisterende prosjekt. 
Veiviseren gir deg tydelig veiledning i hvert steg, slik at du både sparer tid og får høyere kvalitet fra start av. 

🔍 Høydepunkter

  • Enkel veiledning gjennom alle steg i opprettelsen av nytt prosjekt
  • Opprett nye prosjekter fra bunnen av eller basert på eksisterende prosjekter
  • Opprett jobber samtidig som du oppretter prosjektet
  • Ta med ønsket informasjon som jobber, aktiviteter, sjekklister, beskrivelser eller andre prosjektdetaljer
  • Plasser jobber i riktig arbeidsflyt og prosess-steg allerede i opprettelsen
Enkelt å gjøre justeringer og kvalitetssikre underveis før opprettelse. Veiviseren gir deg fleksibilitet, uten å miste oversikten.


🧭 Hvorfor er dette viktig?

Med den nye veiviseren for opprettelse av prosjekter har vi samlet alle stegene som må gjennomføres for å få et komplett prosjekt med korrekt informasjon. Tidligere har du enten måtte opprette et tomt prosjekt og legge til all informasjon selv, eller kopiere et eksisterende prosjekt uten mulighet til å velge hva du ville ha med. 

Veiviseren gir deg: 

Raskere opprettelse:
Med veiviseren oppretter du enkelt et komplett prosjekt med tilhørende jobber

Bedre kvalitet:
Du får en fullverdig struktur på prosjektet, og unngår å glemme viktig informasjon

Gjenbruk:
Har du et tidligere prosjekt med informasjon du vil gjenbruke, kan du bruke det som utgangspunkt og tilpasse etter behov. Med dette kan enda flere kunder ta i bruk den nye prosjektmodulen. 

Mindre feil og mer kontroll:
Tydelige steg og oversiktlig oppsett gjør det enklere å gjøre ting riktig fra starten av.

 


⚙ Kom i gang

  1. Gå til prosjektlisten og velg «Nytt prosjekt»

  2. Velg om du vil opprette prosjektet helt fra bunnen av eller basert på et eksisterende prosjekt 

  3. Legg inn obligatorisk informasjon, og la veiviseren ta deg gjennom resten av stegene

👉Du finner mer informasjon her!

 

👤 Hvem har tilgang?

  • Alle som har kontrakt på prosjektmodulen i Tidsbanken. 

  • For å få tilgang til ny opprettelse av prosjekt og veiviser må du benytte ny prosjektmodul. 

  • Uavhengig av brukernivå i Tidsbanken må du ha administrativ tilgang til å opprette prosjekter. 

Lignende innlegg

Meld deg på Changebloggen for å få med deg alt nytt!

Changebloggen gir deg månedlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.