Tidsbanken forbedres kontinuerlig – hver uke lanseres nye funksjoner, optimaliseringer og feilrettinger som skal gjøre arbeidshverdagen din enklere og mer effektiv. Her er høydepunktene fra uke 22:
✨ Ny funksjonalitet
- Avviksstatistikk Vi har forbedret avviksstatistikken i Tidsbanken! Nå får du muligheten til å sammenligne data år for år, noe som gir bedre innsikt i utviklingen over tid. I tillegg har vi forbedret visningen for valgte avviksgrupper og -typer, slik at rapportene blir enklere å lese og bruke i oppfølging og analyser.
🪄 Forbedringer
-
Budsjettverktøy er optimalisert for bedre ytelse og stabilitet, slik at store kunder unngår "timeout" ved arbeid med store datamengder.
-
Time- og varegodkjenner har blitt forbedret for ĂĄ kunne gi raskere lastetider og en bedre total brukeropplevelse.
⚙️ Mindre feilrettinger
-
Aktivitetskort, her hadde mertidsvalget forsvunnet nĂĄr aktivitetskortet ble oppdatert. Dette er pĂĄ plass igjen slik at man kan velge hva som skal skje med mertiden ogsĂĄ ved stempling via aktivitetskortet.
-
Ansattpanelet Tidssoneproblemer som påvirket brukere i andre tidssoner enn Norge er nå løst. Plan følger nå UTC+1, i tråd med timelisten.
-
Plan En feil er rettet som tidligere gjorde at vakter som ble flyttet eller byttet fortsatt var koblet til en turnus, noe som kunne føre til problemer dersom turnusen ble endret i etterkant.
💡 Det kan også være kjekt å vite...
Vi har hatt ekstra fokus på overtid den siste tiden, med mål om å hjelpe kundene våre til bedre kontroll og etterlevelse. I den forbindelse har vi gått gjennom lovverket som regulerer overtid, utforsket flere relevante tariffavtaler og sett nærmere på interne avtaler som kan inngås i ulike virksomheter. Dersom du kontakter oss – for eksempel via support – kan det hende vi stiller noen ekstra spørsmål knyttet til overtid. Vi prøver å være litt ekstra nysgerrige, målet er å gi deg enda bedre rådgivning og støtte.
Har du spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt – vi hjelper deg gjerne!