Ukesoppsummering

📌 Hva har skjedd – høydepunkt fra uke 23

Oppsummering av uke 23: Forbedringer i vareanalyse, rapporter og lokallager. Mindre feilrettinger og nye integrasjoner.

🪄 Forbedringer


Timerapporten og vareanalysen inne i Prosjektmodulen fĂĄtt flere forbedringer – blant annet huskes nĂĄ filtre, visning av timer er tydeligere, og sortering i tabeller er mer stabil. I tillegg er det kommet nye infobokser i Timerapporten, forbedret filtrering i Vareplukk-rapporten og ryddigere lagring av brukerinnstillinger. I Timerapporten er det ogsĂĄ lagt til mange nye filtre slik at det er ende enklere og mer effektivt ĂĄ fĂĄ rapportert pĂĄ de timene du søker. 

Lokallageret har fått en skikkelig opprydding: det er nå mindre avhengig av spesifikke tilgangsdata, og flere lagrede elementer som arbeidstyper, ansatte og systeminnstillinger håndteres mer moderne – med versjonskontroll og mer beskrivende navn. Utdaterte menyer og informasjon er fjernet, noe som gir et ryddigere og mer pålitelig system.

 

 

⚙️ Mindre feilrettinger

Sykefraværsrapport: Fikset format på tall i eksportert fil som førte til at det ikke var mulig å summere i excel

Personallisten: Fikset slik at ut-tiden ikke pĂĄvirkes av eventuelle tillegg som er gitt, kun av ut-tiden pĂĄ hovedtimelinjen. 

 

💡 Det kan også være kjekt å vite...

I Integrasjonssenteret er det nå lagt til Contracting Works – foreløpig merket med «kommer snart», men nå synlig for deg som følger med på nye integrasjoner.

 

Lignende innlegg

Meld deg pĂĄ vĂĄrt nyhetsbrev for ĂĄ fĂĄ med deg alt nytt!

Vil du være først ute med det nyeste fra oss? Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om nye funksjoner, smarte tips og inspirasjon – rett i innboksen din. Hold deg alltid oppdatert!