Ukesoppsummering

📌 Hva har skjedd – høydepunkt fra uke 38

Oppsummering av uke 38: Forbedret PowerOffice Go-integrasjon, forbedring i sykefraværsoversikt og feilretting i prosjektmodulen.

Denne uken har vi lansert forbedret PowerOffice integrasjon, samt rettet feil i sykefraværsrapport og prosjektmodul. 

🪄 Forbedringer

PowerOffice Go-integrasjon
Integrasjonen er oppgradert for bedre stabilitet og skalerbarhet, slik at den kan støtte flere behov i fremtiden. Som før overføres Kunder, Prosjekter og Prosjektlinjer fra PowerOffice Go til Tidsbanken. Oppgraderingen er rullet ut automatisk til alle som allerede bruker integrasjonen.


Sykefraværsoversikt
Rapporten er nå endret slik at kun ansatte som er klargjort og som tilhører både en avdeling og en ansattgruppe vises. Dette gir en mer målrettet og presis rapport.



⚙️ Feilrettinger

  • Fikset en feil som førte til at ansattes tilganger ble endret når de ble sendt fra eksterne systemer inn i Tidsbanken.

  • Rettet en feil der man ikke kunne endre på vakter og timelinjer når ansattpanelet ble åpnet via "Timer"-seksjonen på et jobbkort i Flyt.

  • Løst en feil i vareanalysen som gjorde at jobber med status "Startet" forsvant fra listen når man brukte filter.

 

Lignende innlegg

Meld deg på Changebloggen for å få med deg alt nytt!

Changebloggen gir deg månedlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.