Ukesoppsummering

📌 Hva har skjedd - høydepunkt fra uke 15

Ny ferierapport, masseendring av vakter, forbedringer og feilrettinger for en bedre brukeropplevelse.

Endringer i systemet

Tidsbanken programvarene forbedres hver eneste dag og blir oppgradert flere ganger for dagen, under finner du noen utvalgte høydepunkter fra denne uken. 

Ny funksjonalitet

  • Ny ferierapport gir ledere full oversikt over ferieavvikling og bemanningsbehov. Enkel visning og filtrering for optimal drift. Mer informasjon her
  • Masse- opprettelse, og endring av vakter – effektiviser planleggingen. Den  nye funksjonen er tilgjengelig i plan. Mer informasjon her 
  • Mulighet til å angi kontaktperson for lønn og kontaktperson for integrasjon gjennom Tidsbanken, slik at kommunikasjonen mellom oss og dere blir enda enklere. Mer informasjon her

🪄 Forbedringer

  • Oppdatert Emptystate i Kalender - Vi har oppdatert tomtilstandsvisningen i kalenderen på Hjem for å matche designet i ansattpanelet. Dette gir en mer konsistent og intuitiv brukeropplevelse.
  • Forbedret flere interne APIer - Vi har oppgradert flere interne APIer for økt sikkerhet og ytelse, spesielt merkbart ved stempling.

⚙️ Feilrettinger

  • Korreksjon av Arbeidsflyt-Header i presentasjonsmodus - Vi har rettet en feil hvor arbeidsflyt-headeren ble feilposisjonert i presentasjonsmodus. Nå vises headeren korrekt uavhengig av modus.
  • Skjuling av meny ved utskrift - Menyen i rapporten Sum pr valg skjules nå automatisk ved utskrift av , noe som sikrer en renere utskriftsversjon enten på papir eller PDF.

Lignende innlegg

Meld deg på Changebloggen for å få med deg alt nytt!

Changebloggen gir deg månedlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.