Ny funksjonalitet

✨ Legg inn kontaktpersoner for bedre oppfølging

Nytt i Firmaopplysninger: Legg inn flere kontaktpersoner for bedre oppfølging.

Vi har utvidet Firmaopplysninger med nye felt for å registrere kontaktpersoner. Dette gjør det enklere for oss å vite hvem vi skal kontakte hos dere i ulike situasjoner – og sikrer raskere og mer presis oppfølging.

Nå kan du registrere:

  • Hovedkontaktperson for kundeforholdet
  • Intern kontaktperson for lønn
  • Intern kontaktperson for integrasjoner

🧭 Hvorfor er dette viktig?

Riktig kontaktinformasjon hjelper oss å:

  • Sikre effektiv kommunikasjon ved teknisk bistand, lønnsintegrasjoner og oppfølging.
  • Unngå forsinkelser når noe haster eller det kreves dialog.
  • Tilpasse kundeservice og teknisk støtte til deres organisasjonsstruktur.

Vi anbefaler alle administratorer å oppdatere dette så snart som mulig – det gjør samarbeidet enklere for begge parter.

⚙️ Hvordan fungerer det?

  1. Gå til Firmaopplysninger via fastnøkkelen nederst til høyre i Tidsbanken.
  2. Finn delen for kontaktpersoner.
  3. Velg personer fra nedtrekksmenyen – kun ansatte/administratorer i systemet er tilgjengelige.

👤 Hvem har tilgang?

Kun brukere med administratorrettigheter kan redigere disse feltene i Firmaopplysninger.

Lignende innlegg

Meld deg på Changebloggen for å få med deg alt nytt!

Changebloggen gir deg månedlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.