Ny funksjonalitet

✨ Legg inn kontaktpersoner for bedre oppfølging

Nytt i Firmaopplysninger: Legg inn flere kontaktpersoner for bedre oppfølging.

Vi har utvidet Firmaopplysninger med nye felt for å registrere kontaktpersoner. Dette gjør det enklere for oss å vite hvem vi skal kontakte hos dere i ulike situasjoner – og sikrer raskere og mer presis oppfølging.

Nå kan du registrere:

  • 👤 Hovedkontaktperson for kundeforholdet
  • 💰 Intern kontaktperson for lønn
  • 🔌 Intern kontaktperson for integrasjoner

🧭 Hvorfor er dette viktig?

Riktig kontaktinformasjon hjelper oss å:

  • Sikre effektiv kommunikasjon ved teknisk bistand, lønnsintegrasjoner og oppfølging.
  • Unngå forsinkelser når noe haster eller det kreves dialog.
  • Tilpasse kundeservice og teknisk støtte til deres organisasjonsstruktur.

Vi anbefaler alle administratorer å oppdatere dette så snart som mulig – det gjør samarbeidet enklere for begge parter.

⚙️ Hvordan fungerer det?

  1. Gå til Firmaopplysninger via fastnøkkelen nederst til høyre i Tidsbanken.
  2. Finn delen for kontaktpersoner.
  3. Velg personer fra nedtrekksmenyen – kun ansatte/administratorer i systemet er tilgjengelige.

👤 Hvem har tilgang?

Kun brukere med administratorrettigheter kan redigere disse feltene i Firmaopplysninger.

Lignende innlegg

Meld deg på vårt nyhetsbrev for å få med deg alt nytt!

Vil du være først ute med det nyeste fra oss? Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om nye funksjoner, smarte tips og inspirasjon – rett i innboksen din. Hold deg alltid oppdatert!