Ny funksjonalitet

đŸ“± Ny mobilvennlig vareplukker – skreddersydd for arbeid pĂ„ farten

Ny mobilvennlig vareplukker i Tidsbanken, designet for enkel og intuitiv bruk pÄ farten. Full kontroll over varer og tjenester.

En ny versjon av vareplukkeren er nĂ„ tilgjengelig i Tidsbanken! Vi har laget den helt fra bunnen av med fokus pĂ„ mobilbruk – for deg som jobber praktisk, ute og i bevegelse. Brukervennlig, fleksibel og moderne.

✹ HĂžydepunkter

  • Mobiltilpasset med mobile-first design
  • Enkelt Ă„ plukke Ă©n eller flere varer
  • Filter og bildevisning gjĂžr det enklere Ă„ finne riktig vare
  • Justeringer kan gjĂžres ogsĂ„ etter varen har havnet i handlekurven
  • Automatisk kobling til innstemplet prosjekt, jobb, aktivitet og avdeling.

🧭 Hvorfor er dette viktig?

Den gamle vareplukkeren var moden for utskiftning. I stedet for Ä bygge videre pÄ den gamle, har vi valgt Ä starte pÄ nytt og lage en lÞsning tilpasset dagens krav og forventninger. Den nye vareplukkeren gir deg:

  • Enklere og mer intuitiv bruk pĂ„ mobil og mindre skjermer
  • Et solid og fremtidssikret teknisk fundament
  • Effektiv vareplukking med tydeligere informasjon og smarte funksjoner
  • LĂžsningen stĂžtter skanning av strekkoder (kommer snart) 

đŸ§Ÿ Hvem bruker vareplukkeren – og til hva?

Vareplukkeren er i bruk hos mange ulike virksomheter, og er nyttig for alle som har behov for Ă„ registrere bruk eller uttak av varer og tjenester knyttet til arbeid – sĂŠrlig der hvor det er viktig Ă„ knytte dette til en prosjekt, ordre, jobb eller aktivitet. 

Noen bruker vareplukkeren til fysisk materiell, som maling, treverk eller beslag, mens andre bruker den til Ă„ logge tjenester – for eksempel et kranlĂžft koblet til en jobb hos en kunde.

Enten det er forbruksmateriell, reservedeler, tjenester eller timer – vareplukkeren gir deg enkel registrering i sanntid og dermed blir ingenting glemt og du unngĂ„r Ă„ gĂ„ glipp av fakturerbare varer og tjenester.  

⚙ Hvordan fungerer det?

Den nye vareplukkeren erstatter den gamle lĂžsningen og krever ingen ekstra opplĂŠring. Du finner samme funksjonalitet som fĂžr, men med et langt mer moderne grensesnitt. Plukk Ă©n eller flere varer, juster i handlekurven, koble til jobber og prosjekter, og avslutt med en enkel utsjekk. NĂ„r du allerede er innstemplet pĂ„ en jobb, hentes informasjon automatisk.

 

đŸ‘€ Hvem har tilgang?

Alle som har tilgang til vareplukkeren fra fĂžr, vil fortsatt ha det – men nĂ„ med den nye forbedrede versjonen. Vareplukkeren er ikke tilgangstyrt, og den er tilgjengelig for alle ansatte uavhengig av tilgangsnivĂ„. 

 

Lignende innlegg

Meld deg pĂ„ Changebloggen for Ă„ fĂ„ med deg alt nytt!

Changebloggen gir deg mÄnedlige oppdateringer pÄ ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men ogsÄ innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi mÞter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert pÄ produktet, eller forstÄ mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet Ä fÞlge med.