Ny funksjonalitet

📱 Ny mobilvennlig vareplukker – skreddersydd for arbeid på farten

Ny mobilvennlig vareplukker i Tidsbanken, designet for enkel og intuitiv bruk på farten. Full kontroll over varer og tjenester.

En ny versjon av vareplukkeren er nå tilgjengelig i Tidsbanken! Vi har laget den helt fra bunnen av med fokus på mobilbruk – for deg som jobber praktisk, ute og i bevegelse. Brukervennlig, fleksibel og moderne.

✨ Høydepunkter

  • Mobiltilpasset med mobile-first design
  • Enkelt Ã¥ plukke én eller flere varer
  • Filter og bildevisning gjør det enklere Ã¥ finne riktig vare
  • Justeringer kan gjøres ogsÃ¥ etter varen har havnet i handlekurven
  • Automatisk kobling til innstemplet prosjekt, jobb, aktivitet og avdeling.

🧭 Hvorfor er dette viktig?

Den gamle vareplukkeren var moden for utskiftning. I stedet for å bygge videre på den gamle, har vi valgt å starte på nytt og lage en løsning tilpasset dagens krav og forventninger. Den nye vareplukkeren gir deg:

  • Enklere og mer intuitiv bruk pÃ¥ mobil og mindre skjermer
  • Et solid og fremtidssikret teknisk fundament
  • Effektiv vareplukking med tydeligere informasjon og smarte funksjoner
  • Løsningen støtter skanning av strekkoder (kommer snart) 

🧾 Hvem bruker vareplukkeren – og til hva?

Vareplukkeren er i bruk hos mange ulike virksomheter, og er nyttig for alle som har behov for Ã¥ registrere bruk eller uttak av varer og tjenester knyttet til arbeid – særlig der hvor det er viktig Ã¥ knytte dette til en prosjekt, ordre, jobb eller aktivitet. 

Noen bruker vareplukkeren til fysisk materiell, som maling, treverk eller beslag, mens andre bruker den til å logge tjenester – for eksempel et kranløft koblet til en jobb hos en kunde.

Enten det er forbruksmateriell, reservedeler, tjenester eller timer – vareplukkeren gir deg enkel registrering i sanntid og dermed blir ingenting glemt og du unngÃ¥r Ã¥ gÃ¥ glipp av fakturerbare varer og tjenester.  

âš™ Hvordan fungerer det?

Den nye vareplukkeren erstatter den gamle løsningen og krever ingen ekstra opplæring. Du finner samme funksjonalitet som før, men med et langt mer moderne grensesnitt. Plukk én eller flere varer, juster i handlekurven, koble til jobber og prosjekter, og avslutt med en enkel utsjekk. NÃ¥r du allerede er innstemplet pÃ¥ en jobb, hentes informasjon automatisk.

 

👤 Hvem har tilgang?

Alle som har tilgang til vareplukkeren fra før, vil fortsatt ha det – men nÃ¥ med den nye forbedrede versjonen. Vareplukkeren er ikke tilgangstyrt, og den er tilgjengelig for alle ansatte uavhengig av tilgangsnivÃ¥. 

 

Lignende innlegg

Meld deg på vårt nyhetsbrev for å få med deg alt nytt!

Vil du være først ute med det nyeste fra oss? Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om nye funksjoner, smarte tips og inspirasjon – rett i innboksen din. Hold deg alltid oppdatert!