Ukesoppsummering

📌 Hva har skjedd – høydepunkt fra uke 41

Oppdateringer og nye funksjoner i uke 41: Feilrettinger og stenging av API V1.

Denne uken har vi rettet små feil, blant annet i SSB-rapport og Tripletex lønnsintegrasjon. API V1 er også stengt for godt, og alle kunder som har benyttet dette APIet får nå enda mer robuste integrasjoner etter å ha gått over til API V3. 

⚙️ Feilrettinger

  • Time og Varegodkjenner:
    Tilganger er justert for å forhindre at man får feilmelding når man åpner ansatte for å godkjenne timer og varer i TVG. 

  • SSB – Egenmeldt Sykefravær:
    Feil som gjorde at ansatte uten oppgitt kjønn ikke ble riktig vist i rapporten er fikset, og varslet om manglende kjønn kommer nå tydelig frem.

  • Varslinger:
    Et problem som hindret administratorer fra å kunne velge hvilke avdelinger de vil ha varslinger for, i varslingsinnstillingene er nå løst.

  • Tripletex API - lønnsintegrasjon:
    Det er rettet en feil som oppstod ved bruk av identifikator istedenfor ansattnummer ved eksport av lønnsgrunnlag via Tripletex API. 


🧠 Det kan også være fint å vite...

API v1 er nå stengt, og alle kunder som har brukt API V1 tidligere har nå tatt i bruk API v3.

Det nye API-et gir en mer moderne og effektiv måte å integrere med Tidsbanken på.
Blant forbedringene finner du:

  • Tydeligere og mer logisk struktur.

  • Raskere håndtering av store datamengder.

  • Bedre støtte for sikker og skalerbar autentisering.

Resultatet er mer robuste integrasjoner og en bedre brukervennlighet for oppsett med API. 
👉 Les mer her: Migrering fra API v1 til v3

Lignende innlegg

Meld deg på Changebloggen for å få med deg alt nytt!

Changebloggen gir deg månedlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.