Ukesoppsummering

📌 Hva har skjedd – høydepunkt fra uke 45

Oppdateringer i uke 45: Ny funksjonalitet i timebudsjett, forbedringer i budsjettverktøy, og feilrettinger for bedre brukeropplevelse.

Vi har denne uken jobbet videre med å tilgjengeliggjøre timebudsjett i Tidsbanken, slik at informasjonen kommer frem til den som stempler og er "bruker" av timebudsjett. Vi har ellers rettet noen små feil rundt i programmet. 

✨ Ny funksjonalitet

Ansattpanelet
Vi har lagt inn støtte for visning av timebudsjett direkte i ansattpanelet når ansatte stempler seg inn på jobb. I tillegg vises nå også innstemplet tid, slik som på Hjem-siden. Det betyr at tallene for timebudsjett nå samsvarer, uansett hvor du sjekker.
👉 Du finner mer informasjon om timebudsjett her

 

🪄 Forbedringer

Budsjettverktøyet
Vi har lagt til en maksimal bredde på tabellen i budsjettverktøyet. Dette gir en bedre visning på større skjermer, og sørger for at utseendet holder seg stabilt også når man zoomer inn eller ut.

 

 

⚙️ Feilrettinger

Kjørebok
En feil som gjorde at prosjektnavn ikke samsvarte med prosjektnummer er nå rettet. Nå får du korrekt kobling mellom navn og nummer i kjøreboken.

Prosjektopprettelse
Vi har fikset en bug hvor opprettelse av prosjekter kunne feile dersom feltet for timebudsjett ble sendt inn med verdien "null".

Vareplukk-rapport
Filtrering på ikke-godkjente transaksjoner fungerer nå som forventet – de godkjente transaksjonene blir korrekt filtrert bort.

 

Lignende innlegg

Meld deg på Changebloggen for å få med deg alt nytt!

Changebloggen gir deg månedlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.