Endringer i systemet
Tidsbanken programvaren forbedres hver eneste dag og blir oppgradert flere ganger for dagen, under finner du noen utvalgte høydepunkter fra denne uken.
✨ Ny funksjonalitet
Sykefraværsrapport
I sykefraværsrapporten har vi nå gruppert ansatte etter kjønn dersom du bruker Ansattvisning. Med det har vi tilbakeført funksjonalitet kjent fra tidligere fraværsrapporter, og gjort det enklere for deg å rapportere sykefravær videre. Vi har valgt å inkludere Annet og Ikke oppgitt i tillegg til Mann og Kvinne, uavhengig av rapporteringskrav.
Ansattpanelet
Som leder vil du nå kunne se hvilken ansattgruppe den gitte ansatte tilhører under fanen Ansattinfo i ansattpanleet. Denne informasjonen er ikke synlig for brukere som ikke har administrator eller avdelingsleder tilgang. Tidligere var dette informasjon som kun var tilgjengelig via Ansattkortet, Ansattlisten eller Timelisten - nå er det tilgjengelig fra hvor som helst.
🪄 Forbedringer
Sykefraværsrapport
Rapporten med lenke rpt-sykefravaer-02.asp
- kjent som sykefravær 2.0 er nå erstattet av den nye Sykefraværsrapporten. Den nye sykefraværsrapporten er vesentlig kjappere, gir bedre oversikt og har også ny og forbedret funksjonalitet.
Varslingssenteret
Det er nå gjort enda tydeligere hvordan du lagrer innstillinger for hvilke avdelinger du ønsker å abonnere på og indikasjon på at lagring er gjennomført.
Timeliste
Informasjonsknappen som du som leder finner oppe i toppen av Timelisten, åpner nå ansattpanelet istedenfor en egen liten informasjonsboble inne i timelisten. På denne måten får du enda mer informasjon om den ansatte i tillegg til at du har enkel tilgang til den ansattes både planlagte vakter og registrerte timer.
Sykefraværsrapport
Hvis du har systemspråket ditt satt til engelsk så ble dagsverk tidligere oversatt til man-day som på mange måter er en rett grammatisk oversettelse, men vi har valgt å heller oversette dette til person-day da vi tenker at det er mer kjønnsnøytralt og et mer moderne og inkluderende ordvalg.
⚙️ Feilrettinger
Nøkkeltallsrapporten
I nøkkeltallsrapporten er en feil som førte til feil farge på status indikatorene ordnet, slik at det nå lyser grønt når du har høyere totalomsetning eller OPAT (omsetning pr arbeidstime) enn budsjettert.
Produktid på timelinjer
En feil som førte til at produkt-id på timelinjer ikke ble oppdatert når lønnsart ble endret i Timelisten er fikset.