Ny funksjonalitet

📊 Ny rapport: Forbedret oversikt over sykefravær

Forbedret sykefraværsrapport som gir bedre kontroll og innsikt på fraværet i virksomheten.

Vi har lansert en ny og forbedret sykefraværsrapport som gir deg bedre kontroll og innsikt i fraværet i virksomheten. Denne rapporten er utviklet for å erstatte dagens sykefraværsrapport som finnes under rapportmenyen. 


Høydepunkter:

  • Rapportvisning med hovedavdeling – gir samlet oversikt på overordnet nivå.
  • Valgfritt å inkludere barns sykdom – tilpass rapporten etter interne behov.
  • Mulighet til å utelate innleide medarbeidere – få et renere og mer relevant datagrunnlag.

 


🧭 Hvorfor er dette viktig?

Den nye rapporten gir deg:

  • Mer fleksibilitet i hvordan sykefravær vises og tolkes, velg mellom hovedavdeling, avdeling eller ansattvisning.

  • Bedre støtte for analyse og mulighet for å sette inn tiltak ved høyt fravær.

  • Mulighet til å velge mellom avdelinger du har tilgang til. 

  • Enkelt tilpasse innholdet i rapporten.

 

⚙️ Hvordan fungerer det?

  1. Gå til Rapportering via menyen i systemet, og åpne rapporten «Fraværsoversikt» -> velg å teste ny rapport 

  2. Velg ønsket tidsperiode

  3. Bruk filtrene for å inkludere/utelate barns sykdom og innleide.

  4. Se sykefraværet på hovedavdeling, avdeling eller ansatt – alt etter ditt behov

 

👤 Hvem har tilgang?

Den nye rapporten er tilgjengelig for administratorer og avdelingsledere i Tidsbanken. Over en kort periode vil du ha tilgang til ny, via eksisterende, før den erstattes helt.

 

Les mer om rapporten her. 

Lignende innlegg

Meld deg på Changebloggen for å få med deg alt nytt!

Changebloggen gir deg månedlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.