Ny funksjonalitet

⏱️ Ny funksjonalitet: Redigering av timelinjer direkte i ansattpanelet

Effektiviser timehåndtering med ny funksjonalitet i ansattpanelet. Rediger og opprett timelinjer direkte, spar tid og få full oversikt.

📌 Høydepunkter

  • Full innsyn i timelinjer direkte i ansattpanelet – ikke lenger behov for å bytte til timelisten.

  • Rediger, splitt eller opprett timelinjer – alt fra ett sted.

  • Fyll inn hele vakter eller tomrom mellom timelinjer.

  • Kopier lenke til timelinje for enkel deling ved behov for videre oppfølging.

  • Lett tilgjengelig historikk og teknisk informasjon om timelinjen.

  • Tydelig visning av godkjenningsstatus. 

🧭 Hvorfor er dette viktig?

Ved å flytte timehåndtering inn i ansattpanelet sparer du tid, reduserer klikk og får alt på ett sted:

  • Ansattpanelet er tilgjengelig overalt, og kan brukes parallelt med siden du allerede har åpen.

  • Funksjonaliteten er tilgjengelig for alle – ansatte, avdelingsledere og administratorer.

⚙ Hvordan fungerer det?

  • Gå til ansattpanelet og fanen kalender.

  • Åpne ønsket dato 

  • Her får du oversikt og med riktig tilgang kan du redigere, godkjenne, opprette og fylle timelinjer.

  • Du finner også en enkel visning av historikk og teknisk informasjon om timelinjen.

👤 Hvem har tilgang?

Denne funksjonaliteten er tilgjengelig for alle – ansatte, avdelingsledere og administratorer. Rettighetene til de ulike funksjonene er basert på de tilgangene som er satt i ansattkortet.


Det gir fleksibilitet og kontroll, samtidig som det sikrer at bare de som har rettigheter til det får gjøre endringer.

Lignende innlegg

Meld deg på vårt nyhetsbrev for å få med deg alt nytt!

Vil du være først ute med det nyeste fra oss? Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om nye funksjoner, smarte tips og inspirasjon – rett i innboksen din. Hold deg alltid oppdatert!