Ny funksjonalitet

⏱️ Ny funksjonalitet: Redigering av timelinjer direkte i ansattpanelet

Effektiviser timehåndtering med ny funksjonalitet i ansattpanelet. Rediger og opprett timelinjer direkte, spar tid og få full oversikt.

📌 Høydepunkter

  • Full innsyn i timelinjer direkte i ansattpanelet – ikke lenger behov for å bytte til timelisten.

  • Rediger, splitt eller opprett timelinjer – alt fra ett sted.

  • Fyll inn hele vakter eller tomrom mellom timelinjer.

  • Kopier lenke til timelinje for enkel deling ved behov for videre oppfølging.

  • Lett tilgjengelig historikk og teknisk informasjon om timelinjen.

  • Tydelig visning av godkjenningsstatus. 

🧭 Hvorfor er dette viktig?

Ved å flytte timehåndtering inn i ansattpanelet sparer du tid, reduserer klikk og får alt på ett sted:

  • Ansattpanelet er tilgjengelig overalt, og kan brukes parallelt med siden du allerede har åpen.

  • Funksjonaliteten er tilgjengelig for alle – ansatte, avdelingsledere og administratorer.

⚙ Hvordan fungerer det?

  • Gå til ansattpanelet og fanen kalender.

  • Åpne ønsket dato 

  • Her får du oversikt og med riktig tilgang kan du redigere, godkjenne, opprette og fylle timelinjer.

  • Du finner også en enkel visning av historikk og teknisk informasjon om timelinjen.

👤 Hvem har tilgang?

Denne funksjonaliteten er tilgjengelig for alle – ansatte, avdelingsledere og administratorer. Rettighetene til de ulike funksjonene er basert på de tilgangene som er satt i ansattkortet.


Det gir fleksibilitet og kontroll, samtidig som det sikrer at bare de som har rettigheter til det får gjøre endringer.

Lignende innlegg

Meld deg på Changebloggen for å få med deg alt nytt!

Changebloggen gir deg månedlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.