Ukesoppsummering

📌 Hva har skjedd – høydepunkt fra uke 27

Oppsummering av uke 27: Feilrettinger, forbedringer i sykefraværsrapporten og pågående prosjekter innen rapportering og planlegging.

Her er høydepunktene fra uke 27 i Tidsbanken. Denne uken har vi gjennomført flere feilrettinger og en viktig forbedring i sykefraværsrapporten.

 

✨ Ny funksjonalitet

Denne uken har vi ikke lansert ny funksjonalitet. Vi er imidlertid godt i gang med flere større prosjekter innen rapportering og planlegging. Disse krever betydelig utviklingsarbeid før de kan rulles ut, men vi gleder oss til å vise dere resultatene når tiden er inne.

 

🪄 Forbedringer

  • Sykefraværsrapporten: Endret slik at manuelt registrerte tillegg nå ikke teller med i sykefraværsrapporten, på samme måte som automatiske tillegg. Dette gir en mer presis og konsekvent rapportering.

 

⚙ Feilrettinger

  • FLYT: Rettet en feil hvor brukere fikk varsel om at endringer ikke var lagret – selv om det ikke var gjort noen endringer i jobbkortet.

  • Ny ansatt: Løst en feil som oppsto ved utsendelse av personlig lenke når firmanavn var valgt som avsender.

  • PC-Kasse / Front Systems: Integrasjonen mellom kassesystemet og Tidsbanken stoppet midlertidig grunnet endringer i API. Feilen er nå rettet og dataflyten er tilbake til normalen.

  • Kjørebok:

    • Fikset feil hvor enkelte reiser ikke lot seg endre.

    • Rettet feil der antall bompenger og parkeringskostnader ble feil i lønnsbehandlingen.

Lignende innlegg

Meld deg på vårt nyhetsbrev for å få med deg alt nytt!

Vil du være først ute med det nyeste fra oss? Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om nye funksjoner, smarte tips og inspirasjon – rett i innboksen din. Hold deg alltid oppdatert!