📌 Hva har skjedd – høydepunkt fra uke 24
Oppsummering av uke 24 med ny integrasjon mellom Tidsbanken og Contracting Works, forbedringer og noen små feilrettinger for en bedre...
Her på changebloggen finner du både det som endrer seg – og det som opptar oss. Changebloggen gir deg ukentlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.
Oppsummering av uke 24 med ny integrasjon mellom Tidsbanken og Contracting Works, forbedringer og noen små feilrettinger for en bedre...
Integrasjon mellom Tidsbanken og Contracting Works sikrer sømløs prosjekt- og timehåndtering med sanntidsoppdateringer og redusert administrasjon....
Oppsummering av uke 23: Forbedringer i vareanalyse, rapporter og lokallager. Mindre feilrettinger og nye integrasjoner.
Forbedringer i Tidsbanken uke 22: Ny avviksstatistikk, optimalisering av budsjettverktøy, raskere lastetider, og feilrettinger for en mer effektiv...
Forbedret avviksstatistikk i Tidsbanken gir bedre oversikt, med mulighet for å sammenligning over flere år.
Forbedringer i vareplukker og ansattpanelet. Ferdigstillelse av prosjektet med å slå 3 fraværsrapporter sammen til 1!
Oppdag de nyeste funksjonene og forbedringene i Tidsbanken, inkludert redigering av timer i ansattpanelet og en ny, effektiv vareplukker.
Ny mobilvennlig vareplukker i Tidsbanken, designet for enkel og intuitiv bruk på farten. Full kontroll over varer og tjenester.
Effektiviser timehåndtering med ny funksjonalitet i ansattpanelet. Rediger og opprett timelinjer direkte, spar tid og få full oversikt.
Ukens høydepunkter: Nytt budsjettverktøy, forbedrede aktivitetskort, rettet sykefraværsrapport, og fjernet Kanban-visning til fordel for Flyt.
Ønsker du demo, pristilbud eller mer informasjon om systemet?