📌 Hva har skjedd – høydepunkt fra uke 22
Forbedringer i Tidsbanken uke 22: Ny avviksstatistikk, optimalisering av budsjettverktøy, raskere lastetider, og feilrettinger for en mer effektiv...
Her på changebloggen finner du både det som endrer seg – og det som opptar oss. Changebloggen gir deg ukentlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.
Forbedringer i Tidsbanken uke 22: Ny avviksstatistikk, optimalisering av budsjettverktøy, raskere lastetider, og feilrettinger for en mer effektiv...
Forbedret avviksstatistikk i Tidsbanken gir bedre oversikt, med mulighet for å sammenligning over flere år.
Forbedringer i vareplukker og ansattpanelet. Ferdigstillelse av prosjektet med å slå 3 fraværsrapporter sammen til 1!
Oppdag de nyeste funksjonene og forbedringene i Tidsbanken, inkludert redigering av timer i ansattpanelet og en ny, effektiv vareplukker.
Ny mobilvennlig vareplukker i Tidsbanken, designet for enkel og intuitiv bruk på farten. Full kontroll over varer og tjenester.
Effektiviser timehåndtering med ny funksjonalitet i ansattpanelet. Rediger og opprett timelinjer direkte, spar tid og få full oversikt.
Ukens høydepunkter: Nytt budsjettverktøy, forbedrede aktivitetskort, rettet sykefraværsrapport, og fjernet Kanban-visning til fordel for Flyt.
Forbedret budsjettverktøy i Tidsbanken: raskere, mer effektivt og enklere å bruke med bedre ytelse og skalerbarhet.
Nytt aktivitetskort i Tidsbanken: raskere, ryddigere og sikrere med moderne design og forbedret tilgangsstyring for bedre ytelse og...
Ukesoppsummering: Nye funksjoner og forbedringer i Tidsbanken, inkludert sykefraværsrapport, ansattpanel og feilrettinger for en bedre...
Oppdateringer i Tidsbanken: Ny logoopplasting, forbedrede sykefraværsrapporter og feilrettinger for bedre brukeropplevelse.
Forbedrede mulighet for logo opplasting, optimalisert for ytelse og enkelhet
En kort men effektiv uke før Påskeferie 🐣 Ny sykefraværsrapport, forbedringer i import av ansatte og feilretting i fartsskriver rapporten for...
Forbedret sykefraværsrapport som gir bedre kontroll og innsikt på fraværet i virksomheten.
Ny ferierapport, masseendring av vakter, forbedringer og feilrettinger for en bedre brukeropplevelse.
Utvid lisenser direkte i systemet uten supportkontakt for økt fleksibilitet og kontroll.
Nytt i Firmaopplysninger: Legg inn flere kontaktpersoner for bedre oppfølging.
Ny funksjon i Plan effektiviserer vaktplanlegging med mulighet for masseendringer og bedre oversikt. Perfekt for ledere og administratorer.
Ny funksjon for ferieplanlegging gir ledere full oversikt over ferieavvikling og bemanningsbehov. Enkel visning og filtrering for optimal drift.
Ønsker du demo, pristilbud eller mer informasjon om systemet?