📌 Hva har skjedd – høydepunkt fra uke 28 - 29
Ny funksjonalitet, forbedringer og feilrettinger for en bedre brukeropplevelse. Les om integrasjoner, rapporter og visuelle oppgraderinger.
Her på changebloggen finner du både det som endrer seg – og det som opptar oss. Changebloggen gir deg ukentlige oppdateringer på ny funksjonalitet og forbedringer i Tidsbanken programvaren, men også innsikt i hva vi jobber med, hvilke utfordringer vi møter og hvilke muligheter vi ser fremover. Enten du vil holde deg oppdatert på produktet, eller forstå mer av retningen vi beveger oss i, er dette stedet å følge med.
Ny funksjonalitet, forbedringer og feilrettinger for en bedre brukeropplevelse. Les om integrasjoner, rapporter og visuelle oppgraderinger.
Oppsummering av uke 27: Feilrettinger, forbedringer i sykefraværsrapporten og pågående prosjekter innen rapportering og planlegging.
Oppsummering av uke 26 med forbedringer i Tidsbanken, forbedring i integrasjon mot Visma Business NXT, samt samarbeid med STAMI for bedre...
Oppdateringer i Tidsbanken: Ny funksjonalitet for kjørebok, forbedret prosjektliste, samt et par små feilrettinger.
Oppdatert kjørebok i Tidsbanken med nytt design, brukervennlige funksjoner, og enkel registrering av tjenestereiser. Få full oversikt og spar tid.
Oppsummering av uke 24 med ny integrasjon mellom Tidsbanken og Contracting Works, forbedringer og noen små feilrettinger for en bedre...
Integrasjon mellom Tidsbanken og Contracting Works sikrer sømløs prosjekt- og timehåndtering med sanntidsoppdateringer og redusert administrasjon....
Oppsummering av uke 23: Forbedringer i vareanalyse, rapporter og lokallager. Mindre feilrettinger og nye integrasjoner.
Forbedringer i Tidsbanken uke 22: Ny avviksstatistikk, optimalisering av budsjettverktøy, raskere lastetider, og feilrettinger for en mer effektiv...
Forbedret avviksstatistikk i Tidsbanken gir bedre oversikt, med mulighet for å sammenligning over flere år.
Forbedringer i vareplukker og ansattpanelet. Ferdigstillelse av prosjektet med å slå 3 fraværsrapporter sammen til 1!
Oppdag de nyeste funksjonene og forbedringene i Tidsbanken, inkludert redigering av timer i ansattpanelet og en ny, effektiv vareplukker.
Ny mobilvennlig vareplukker i Tidsbanken, designet for enkel og intuitiv bruk på farten. Full kontroll over varer og tjenester.
Effektiviser timehåndtering med ny funksjonalitet i ansattpanelet. Rediger og opprett timelinjer direkte, spar tid og få full oversikt.
Ukens høydepunkter: Nytt budsjettverktøy, forbedrede aktivitetskort, rettet sykefraværsrapport, og fjernet Kanban-visning til fordel for Flyt.
Forbedret budsjettverktøy i Tidsbanken: raskere, mer effektivt og enklere å bruke med bedre ytelse og skalerbarhet.
Nytt aktivitetskort i Tidsbanken: raskere, ryddigere og sikrere med moderne design og forbedret tilgangsstyring for bedre ytelse og...
Ukesoppsummering: Nye funksjoner og forbedringer i Tidsbanken, inkludert sykefraværsrapport, ansattpanel og feilrettinger for en bedre...
Oppdateringer i Tidsbanken: Ny logoopplasting, forbedrede sykefraværsrapporter og feilrettinger for bedre brukeropplevelse.
Forbedrede mulighet for logo opplasting, optimalisert for ytelse og enkelhet
En kort men effektiv uke før Påskeferie 🐣 Ny sykefraværsrapport, forbedringer i import av ansatte og feilretting i fartsskriver rapporten for...
Forbedret sykefraværsrapport som gir bedre kontroll og innsikt på fraværet i virksomheten.
Ny ferierapport, masseendring av vakter, forbedringer og feilrettinger for en bedre brukeropplevelse.
Utvid lisenser direkte i systemet uten supportkontakt for økt fleksibilitet og kontroll.
Nytt i Firmaopplysninger: Legg inn flere kontaktpersoner for bedre oppfølging.
Ny funksjon i Plan effektiviserer vaktplanlegging med mulighet for masseendringer og bedre oversikt. Perfekt for ledere og administratorer.
Ny funksjon for ferieplanlegging gir ledere full oversikt over ferieavvikling og bemanningsbehov. Enkel visning og filtrering for optimal drift.
Ønsker du demo, pristilbud eller mer informasjon om systemet?